Internationalisering


Kan Fashionshopping håndtere e-handel i udlandet?

Fashionshopping har stor erfaring med e-handel i udlandet. Langt de fleste af vores ca 30 webshops har internationale versioner. Det betyder at vi både understøtter at have webshops på forskellige sprog (som engelsk, tysk, svensk, norsk, dansk osv.) og at vi sender pakker internationalt til en lang række af lande i Europa og verdenen. Det betyder selvfølgelig også at vi understøtter internationale valutaer, som Euro, SEK, NOK, GBP og DKK.

Vores platform understøtter mange forskellige betalingsmuligheder, fx Paypal som er meget udbredt i USA og Tyskland, Klarna, som er nødvendig at have til det svenske marked, Visa, Mastercard, Maestro, Dankort, Sofort, Viabill og meget mere.

Vi sender ca. 25% af vores pakker til udlandet. Vi bruger både UPS og GLS Worldwide delivery service for at give optimal tryghed og vilkår for vores kunder.

Vi har både internt og eksternt erfaring med online markedsføring i udlandet, blandt andet via Google AdWords men også i forhold til SEO/søgemaskine optimering.  

Hvis du har brug for en webshop til udlandet, er det intet problem for Fashionshopping.