HANDELSBETINGELSER


PRISER:

Alle priser er inkl. 25% moms og i danske kroner hvor intet andet nævnes. Priserne er kun gældende indenfor Danmarks grænser, dog excl. Færøerne og Grønland. Der tages forbehold for trykfejl, afgifts- og valutaændringer.

BETALING:

FASHION SHOPPING Webshop modtager betaling med Dankort, MasterCard, Maestro, Visa, Visa Electron, V PAY, JCB, China UnionPay og Paypall. Betaling vil først blive trukket på din konto, når varen afsendes. FASHION SHOPPING Webshop krypterer alle dine kortoplysninger med den såkaldte SSL (Secure Socket Layer) protokol. Det betyder, at uvedkommende ikke kan aflæse dit kortnummer eller andre informationer under transaktionen med PBS. FASHION SHOPPING forbeholder sig dog ret til at få købsbeløbet overført via bankoverførsel til Sydbank. Ordren afsendes når bankoverførslen er modtaget.

LEVERINGSOMKOSTNINGER:

DK med GLS til pakkeshopper eller erhvervsadr: GRATIS
DK med GLS til privat adr: kr. 49,-
Udland med GLS & UPS: kr. 69/149,- (GRATIS ved køb over 699/1899.-)

LEVERING:

FASHION SHOPPING Webshop leverer typisk fra dag til dag. I forbindelse med helligdage, udsalgsstart og lign. kan der dog forekomme en leveringstid på 2-3 hverdage. Der tages forbehold for udsolgte varer og udskudt leveringstid hos vores leverandør.

REKLAMATIONSRET:

Som kunde har du selvfølgelig lov til at reklamere over en vare, der har fejl eller mangler, der var tilstede da varen blev solgt. Reklamationsretten gælder i 2 år og omfatter fabrikations- og materialefejl.

Enhver tvist mellem FASHION SHOPPING og kunden er underlagt dansk ret.

FORTRYDELSESRET VED RETURNERING TIL WEBSHOPPEN:

Vi tilbyder 30 dages ombytning og fortrydelsesret. Benytter du fortrydelsesretten tilbagebetales varens pris. Når du vil benytte din fortrydelsesret, skal du selv betale returforsendelsen, medmindre andet er aftalt. Du må ikke sende varen retur pr. efterkrav. Faktura på købet skal medsendes samt info om hvad du ønsker. VARERETURNERING: FASHION SHOPPING A/S Sletten 59A 7500 Holstebro CVR: 31327369 Er der tale om en reklamation, så medsend fyldestgørende informationer med pakken for at fremme ekspeditionen. Vedlæg kopi af faktura/ordrebekræftelse. Vi anbefaler at du benytter Post Danmark eller GLS når varen sendes retur, samt at varen sendes som pakkepost. På den måde er der mulighed for at spore pakken, og det fjerner dermed enhver tvivl om, hvorvidt varen er blevet udleveret til FASHION SHOPPING Webshop Er der tale om en reklamation, så medsend fyldestgørende information med pakken for at fremme ekspeditionen. Vedlæg kopi af faktura/ordrebekræftelse. Vi anbefaler at du benytter GLS når varen sendes retur, samt at varen sendes som pakkepost. På den måde er der mulighed for at spore pakken i GLS’ system, og det fjerner dermed enhver tvivl om, hvorvidt varen er blevet udleveret til FASHION SHOPPING.

OPLYSNING OM KLAGEMULIGHEDER:

Vi håber du vil tage fat i FASHION SHOPPING først, og se om vi ikke kan finde en løsning, hvis du har noget at klage over.

En klage over en vare eller tjenesteydelse købt hos os kan indgives til Konkurrence- og Forbrugerstyrelsens Center for Klageløsning, Nævnenes Hus, Toldboden 2, 8000 Viborg.

Du kan klage til Center for Klageløsning via www.forbrug.dk

EU-Kommissionens online klageportal kan også anvendes ved indgivelse af en klage. Det er særlig relevant, hvis du er forbruger med bopæl i et andet EU-land. Klage indgives her - ec.europa.eu. Ved indgivelse af en klage skal du angive vores e-mailadresse info@fashionshopping.dk